For virksomhedsdrivende er en ordentlig lønservice uundværlig

Som besidder af selvstændig virksomhed, er det enormt fundamentalt at sikre sig god lønservice. Egentlig er der mange faktorer at tænke på, såfremt man lige er startet som forretningsmæssig herre i eget hus. Egentlig har jeg fundet en anbefalelsesværdig løn-samarbejdspartner. Det her er flinke og dygtige forretningsfolk med lønservice, og som varetager forvaltning af lønninger, tidsregistrering, projektarbejder, produktion og dertil vores medarbejdere. 100 % oplever jeg at det er professionelle plus glade mennesker, der forvalter mit firmas lønservice foruden at de tager sig af øvrige ydelser.

Ud over at styre min og partnerens lønservice, ordner vores partner dertil samtligt, som omhandler tid. Det betyder, at de lister samtlige ting i relation til sygefravær, flex, overtid, lønforhandling foruden rapportering. Indtil videre har vi i størst grad behov og brug for bare helt almindelig lønservice, fordi jeg egentlig kun råder over en halv snes fastansatte. Men altså idet firmaet er endt med at være omfangsrigt, er det super smart, at hver ansatte på egen hånd har mulighed for at gå ind i systemet og derfra notere fraværsdage samt se sin lønsedler, fridage og andet. Således er jeg gennemgribende lykkelig for vores samarbejdspartner når det gælder vores lønservice, p.g.a. at vi ser kæmpe muligheder såvel lige nu samt på længere sigt.

Indtil videre føler jeg mig uden tøven glad for mit valg, ligegyldigt om firmaet og jeg kun har brugt dem i et kortere tidsinterval. Egentlig kan jeg sådan set fornemme, at lige her er der tale om lønservice som har rigtig høj karat. Vi skal på ingen måde være bekymrede for om de anstrengende, administrative ansvarsopgaver bliver udført. Hvis der er nogle ting, vi er i tvivl om, så tilbyder de i tillæg til lønservice ydermere brillant kompetent guidning.